fredag 26 februari 2010

Ush.. :/





Nu har det börjat töa.. Det är både bra och dåligt, det är bra för att det snart är vår och det är dåligt för att det blir så slaskigt. Vi blev nästan klara med fågelholken idag, vi fick ha slöjd istället för bild. Vår slöjdlärare ska bara göra klart några saker, sedan ska den skickas till stockholm ^^

Idag var det ju meningen att jag skulle åka till stallet, min kompis skulle ju rida sin skötis för att hästens ägare skulle till GBG horseshow idag, fast sen när jag har väntat i 20 min på bussen ringer min kompis ock säger att ägaren skulle till GBG horseshow imorgon istället :( Så min kompis skulle inte rida idag.. Fast det var ju inte hennes fel, hon ska rida på söndag elr nått istället. Men besviken blir man :/

Ikväll är det Let's Dance! Vem hejar ni på?? Det är musikaltema :D
Jag hejar på Mattias och Cecilia och Willy och Charlotte! Lycka till! <3

1 kommentar:

  1. auu! stackars dig! Jaja jag hejar iaf på willy jag med!;)bra...film den representerar verkligen dagens väder! :D

    SvaraRadera