söndag 25 juli 2010

Liten uppdatering bara x)

Nu har jag äntligen fått låna pappas jobbdator, det är svårt att hålla sig borta i mer än 4 dagar. x)
Det är najs här, förutom att det spöregnade idag. Fast jag gick ju på eclipse igen! Den äär verkligen den bästa filmen som hittils existerar!
:D Btw är det Jacobs namnsdag idag ^^,

Annars händer det la inte så mkt. Jag och en av mina kusiner har startat en affär. Vi säljer blåbär, blåbärssylt, saft m.m. Vi har faktiskt fått ihop en del pengar. Det är kul. Men visst saknar man ju djuren oxå, de fick inte följa med i år. Men jag vet ju att de är i goda händer.
Lite hemstämning har man ju ändå fått till, tagit med mej lite planscher och sånt..
Taylor Lauthner pryder just nu väggen ovanför min säng. Och så har jag en plansch med ett supergulligt litet föl på. <33

1 kommentar:

  1. har kollat på alla filmer nu!
    dom äger!(L)

    //Bushästen

    SvaraRadera