måndag 1 mars 2010

Hehe

Jag hann inte blogga igår.. Jag var på Hästmässan! :D Det var superkul och jag köpte;
- Ryktsten
- Söt väska
- 2 par ridstrupor (Fick av min kompis <3)
- Vita tävlingshandskar
- Pannband (Helt slätt, jag ska hajtandsfläta det ^^)

Idag var jag i stallet, brorsan red Rosette ^^ Jag skötte Mandy (L)
Imorgonska jag på clinic i stallet till kl 20.00, får se om jag hinner blogga..

P.S Om ni undrar så kan jag inte lägga ut så många bilder på vardagarna, det blir svårt att ta med sig kameran.. :)
Fast jag kan lägga upp bilder på det jag köpte, förutom ryktstenen för den är redan i stallet..

1 kommentar:

  1. heeeeej

    Synd att du nt kunde ta kort på vardagarna.
    Jag undrar om du skulle kunna lägga ut receptet på ostfrallorna??
    Vill gärna baka dom...

    /bushästen

    SvaraRadera