söndag 14 mars 2010

Nu har man inte bloggat på ett tag.. :P
Anledningen är den att det inte hänt så mkt.
Lite saker måste jag ändå berätta;

* Biljetterna är bokade till falsterbo i sommmar
* Anna Bergendahl vann melodifestivalen igår, själv hejade jag på Salem Al Fakir :)
* Det har varit teorivecka så jag har inte haft ngn ridning den senaste tiden.
* Jag har studiedag på måndag
* På onsdag ska jag rida och det är nya hästar, jag vill ha Goodie, Dunder, Barcelona eller Jane.
* Igår var jag på ikea, hööks och plantagen ;) På ikea köpte mamma en bäddmadrass, madrassskydd typ, lite handdukar m.m På hööks köpte jag en film (Egen Häst) och en nyckelring i form av ett bett.

1 kommentar:

  1. haha, inte så mycket va???

    skojja bara:)
    kan du lägga ut receptet på ostfrallorna???

    //bushästen

    SvaraRadera