söndag 9 maj 2010

KM!

Jag kan börja med att säga nej, jag vann inte :P

Placeringen blev jag inte så nöjd med. Fast med tanke på hur sjukt duktiga de vi tävlade mot var så är det såå coolt att få va med överhuvudtaget.
Protokollet var väl inte heller så bra. Jag fick typ bara tre positiva saker.. :/ Fast ändå fick jag någorlunda bra procent 55,357 %. =)
Sjäva ritten är jag super duper nöjd med!! :D :D Silvia tycker dressyr är ganska tråkigt så hon stretade emot i hörnen och när man skulle stå stilla i 6 sek. Sedan i galoppen hade hon några små avbrott men annars var det jättebra :D <3
På framridningen red jag mkt volter för att några hade sagt att hon är väldigt svår att få i form när hon inte har sin martingal. Fast...
... Hon gick faktiskt på tygeln på framridningen. Då längde hon på steget och jobbade på jättebra med bakbenen. Fast sedan på banan så blev det slut på det. :P
Nä, men jag är supernöjd faktiskt :)

På torsdag är det uteritt till årekärr och på fredag är det clearound! Jag ska ha Mandy fast hon går inga lektioner för tillfället för att hon har blivit sparkad i hagen. Om hon inte kan gå ska jag ha Silvis <3

1 kommentar: