tisdag 18 maj 2010

Ough!

Vilken träningsvärk jag har! I söndags spelade jag badmington, igår hade vi friidrottsdag och jag sprang typ 400 m tre gånger i rad :P
Sedan på eftermiddagen så ledde jag på en nybörjarlektion i en timme. Idag så hade vi brännboll på utegympan och sedan skulle vi springa typ två varv runt hela utegympastället typ :P
Sedan har jag och min kompis bestämt oss för att bli stenstarka och inte bara få six pack utan thousand pack (Stavning?).
Hahahahah Lol :P Vi skrattade ihjäl oss ^^ Dessutom så har vi båda träningsvärk i magen så det gör svinont när vi skrattar.
dessutom har vi ridit käpphästarna varje dag, och det är träning. Det kan jag svära på!

1 kommentar:

  1. V skrattade nästan som om vi skulle kissa på oss! haha! lol :):P:D Snacka om att vi fick träningsvärk!!! Jag har fortfarande ont:S. men det försvinner vel snart...

    Men jag tror att det e fler som har det...
    aja, grattis än en gång till rosetten!

    M.V.H
    //Bushästen

    SvaraRadera