måndag 2 augusti 2010

Ja! och nooh på samma gång.

Nu har jag läst ut fjärde twilightboken Breaking Dawn/Så länge vi båda andas för tredje gången. Har läst alla böckerna två ggr på svenska och en gång på engelska nu. =) Inte för att jag har tröttnat, nejnej. Snarare tvärtom x) Jag har blivit meera beroende! 8D
Men nu har jag tvingat mig själv at ta en paus och läsa Genom dina ögon. Det ska bli spännande, har hört att den är seg i början men sedan blir helt underbar. jag hoppas det. =)
Men jag tror inte att den kommer att vara dålig direkt, jag menar det är ju Stephenie Meyer som skrivit den, och hon är ju grym verkligen!

Sen så funderar jag på att starta en ny blogg, bara om twilight. Vad tycker ni?
Den ska heta twibrains.blogspot.com.
Jag kommer självklart ha kvar denna. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar