torsdag 26 augusti 2010

Jaha..

Jag har inte orkat skriva något sen skolan började, det har vart mkt. Jag har ett sugigt schema men hyfsade lärare, särskilt i svenska, matte, NO och gympa. Vi slutar som senast tjugo i fyra, fast på fredagar slutar vi fem i ett. =) Men schemat är krångligt och oregelbundet. :/ Föressten, jag fick ett underskåp, men så bytte jag med hon som hade över mig. För att hon inte nådde upp till översta hyllan så jag har överskåp nu! ;D

Sen så red jag igår! :D Jag fick Dunder, han är en jättebra häst. Sen så hade vi häskunskap och vi pratade lite om Ryttarmärke 3, fast jag har redan tagit det. :P

Imorgon ska vi till Universeum med klassen! :D

På lördagen den 4 September är det uppstartsdag för ledaraspiranterna i stallet! Jag kom med!! :D ;D

2 kommentarer:

  1. grattis till Dundee och ryttargrejen!!! Jag har borjat rid a har nu!! Det e sjukt kul!!!!!!! Hoppas du klarar den dar saken.


    MVH
    dinsaknande kompis

    //Busponnyn<333333

    SvaraRadera