lördag 14 augusti 2010

Sjöstjärnans ridläger!










































Idag kom jag hem från sjöstjärnan, :'( Fatta vad jag grät.
Det var hemskt att lämna den underbaraste ponnyn i världen, Muskot!
Han var helt underbar hela lägret, det går inte att beskriva ♥
 En kort sammanfattning om de största sakerna på lägret:
• Jag hade Muskot, den bästa ponnyn ever. Jag älskar dig Muskot, du är mitt liv ♥
• Jag bodde i Gullvivan och vi vann alla små stugstädisar förutom en och den stora stugstädisen vann Hästhoven för de hade mest mutor :P
• Jag kom tvåa i rykttävlingen ♥
• Muskot var alldeles underbar varenda lektion.
• Det var jättekul på baddagen.
• Jag hade världens bästa stugkompisar, jag saknar dem redan :(
• Shan (Kocken) skrämde livet ur alla på spökhistoriekvällen, inklusive dem som inte ville höra. Han hade värsta luftpistolen och allt :S Han var jättenära att få sparken, som tur är ska han till paraguay nästa år.
• Det var det bästa lägret någonsin, det går verkligen inte att beskriva!
• Ledarna var helt underbara! Särskilt Amanda som var ledare för Hallonen, gruppen jag gick i ♥
• På avslutningen var jag med på kuddstafett och mitt lag kom tvåa! :D
Sen så finns det tusen andra saker som jag har å säga, men jag orkar inte skriva dem. :P

Jag har bestämt att jag ska hyra honom nästa år, jag saknar honom redan sjuukt mycket. Vackraste Muskot ♥ Jag vill ha dig =''(

P.S. Megastort © på ALLA bilder!


Det kommer flera bilder, jag har tagit typ en miljon =)

4 kommentarer:

  1. Välkommen hem!:D
    Neej, så söt Muskot är!=D Förstår dig!

    //Charisma & Cathrine

    SvaraRadera
  2. gillar du muskot mer än mandy nu elr ???<33

    SvaraRadera
  3. e inte mandy din favvo?!?!?! Muskot e verkligen JÄTTESÖÖÖÖÖT!!!<3<3<3<3

    //bushästen<3

    SvaraRadera
  4. Han är ju upptagen xd? Hanna hyr ju honom :p http://hannaliinder.blogg.se/

    SvaraRadera