onsdag 30 juni 2010

Eclipse! :D

Idag var jag på Eclipsepremiären.
Det var den bästa film jag någonsin sett!
Det finns inte ord, fatta vad bra den var!!

Kort sammanfattning (a);

1. Reklam
2. Filmen börjar, alla skriker som galningar :P
3. Filmen pågår under en stund
4. Jacob i bild, alla skriker som galningar igen.
5. Filmen pågår..
6. Det blir ngt fel med ljudet, de snackar typ i slowmotion x''D
7. Alla skrattar ihjäl sig i fem minuter
8. Filmen pågår igen, små skratt ibland åt Jacobs avundsjuka blickar på Edward och Bella.
9. Den underbara filmen rullar igen, Bla så friar Edward till Bella. Och Cullens oroar sig för den nyfödda armen. De tränar taktik med vargarna, som de slagit ihop sig med typ :P

..
10. Kriget typ börjar, det är knäpptyst.
11. Jag tycker synd om Bree som sitter skräckslaget i ett hörn och tittar på alla som dödas och får huvudena avslitna.
12. Jacob blir ledsen när han får reda på att Edward och Bella ska gifta sig, han går iväg och Bella följer efter honom och ber honom att kyssa henne. Alla skriker igen.
15. Filmen rullar.. Jacob skadar sig i "kriget".
14. Kriget är slut, några i Volturi kommer. Jane upptäcker Bree, de dödar henne fastän Cullens har sagt att de vill typ "ta hand om henne" och att hon ska bli en av dem.
15. Jag tycker synd om Bree igen.
16. Filmen rullar, Bella hälsar på Jacob. Han fortsätter med sitt, Du älskar mig visst snack. x)
17. Filmen fortsätter en stund, Edward och Bella snackar om bröllopet på ängen typ.
18. Jag är ledsen för att filmen är slut. ^^





3 kommentarer:

  1. Du ÄLSKAR verkligen Twilight!!!!! Not me!!!!^^

    Hur orkar du skriva så långa inlägg?!?!

    /Bushästen

    SvaraRadera
  2. 1. Det är klart att jag älskar twilight. De är de bästa böcker (och filmer) på jordklotet! <33

    2. För när jag skriver om något jag verkligen gillar, så bara bubblar texten ur mig. ^^

    SvaraRadera
  3. Jag var med dig! Bäst<333

    SvaraRadera