tisdag 22 juni 2010

Hehe

Lite dålig uppdatering, händer inte så mkt ^^
Jo, vi har satt upp poolen. Å jag längtar sönder till onsdag nästa vecka! :D
Eeeecccclllliiiippppsssseeee!! <33
Jorå, och igår hade Cindie grävt ett hål i jorden.
Jag trodde inte att de kunde gräva sig igenom markväven men tydligen kunde de det. Som tur var grävde hon inte så långt. Men vad läskigt det måste sett ut att se henne försvinna ner i jorden. Först trodde jag att det var en råtta, men när jag och pappa lyfte unden buren för att sätta nät under (Det är redan nät under utegården) så var det lixom stopp i hålet efter 30 cm. Då såg jag att Cindies tassar var jordiga. :P
Nu är det nät under hela buren iallafall ^^



[Slarvig bild i paint, så dålig är jag inte på att rita xP]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar