onsdag 9 juni 2010

Klassresan!

Jo, jag har ju vart borta på klassresa i sparreviken sedan i måndags, idag kom jag tillbaka.
Lite kort om resan:

Maten var päckel så vi fick leva på godis x)

Vi paddlade kanot vilket var roligt, fast det var lite läskigt oxå :P

Det var väldigt synd för att min kompis mådde illa så hon fick åka hem första dagen, i morse kom hon tillbaka :D

Vi körde typ "kamratbanan" där man skulle gö nån lek och sedan var man i lag och så skulle man göra olika uppdrag för att samla poäng t.ex. plocka blommor, bada, dricka en halvliter vatten, springa runt ett fotbollsmål, fiska krabbor m.m.

Sedan så var vi i "ravinen" och klättrade. Det var en typ 5 meter djup sprängd ravin med vatten och klippväggar på båda sidor, så man skulle ta sig fram utan att trilla i vattnet. Vattnet var typ en halvmeter djupt och jag slant på en sten och trillade i. Jag hade gympadojjor på mig och jeans xd

Bredvid stugorna var det en stor hage med islandshästar i!

Bilder kommer! :D

1 kommentar:

  1. Mm, det var mycket som hände på klassresan, både bra och dåligt;) Maten får väl räknas till det senare...

    //Duett♥

    SvaraRadera